Postopek nakupa

Nakup vse računalniške opreme in pripadajoči »podporni« material je treba opraviti v sklopu Službe za informatiko.

Ko poznate informacije:

  • kaj želite kupiti,
  • iz katerih sredstev bo oprema kupljena ,
  • kolikšna je maksimalna cena, ki ste jo pripravljeni plačati,

izpolnite obrazec Zahtevek za izdajo naročilnice.

Izpolnite točke 1, 2, 3 in 4 (preostale pustite, tudi 9. točko) ter podpisan zahtevek odgovornega za finančna sredstva, iz katerih bo plačan nakup, pošljite na naslov rc@pef.uni-lj.si

Priložite lahko tudi svojo ponudbo ali v točki 2 čim bolj natančno opišete svoje potrebe.

Služba za informatiko bo v vsakem primeru poslala povpraševanje tudi izbranim usposobljenim ponudnikom na javnem razpisu in opravila nakup pri najcenejšem.

Opozoriti vas želimo, da samo povpraševanje traja vsaj en teden, saj imajo dobavitelji po pogodbi en teden časa za odgovor. Če želite pred naročilom opreme izvedeti, pri kom bo dotična oprema nabavljena, nas, prosim, na to opozorite, da vas o tem obvestimo še pred pošiljanjem naročilnice prodajalcu.

Opozorilo

Med epidemijo covida-19 sta se proizvodnja in dobava prenosnikov ustavili, zato je v tem trenutku nakup nove opreme (predvsem prenosniki) precej neugoden, saj je ponudba izjemno majhna, zaloga pa stara in ekstremno omejena.