Oddaljena pomoč

Zgodi se, da se vam na računalniku doma pojavi težava, ki je ne znate rešiti sami. V tem primeru vam omogočamo pomoč prek oddaljene povezave, prek katere se povežemo na vaš računalnik in z vami skupaj rešimo težavo ali vas vodimo čez proces.

Postopek zahteve za oddaljeno pomoč

1. Prenesite program

Kliknite na spodnjo sliko, da prenesete program ISL. Če vam prenos ne deluje, program prenesite tukaj.

Začel se bo prenos datoteke ISI Light Client.exe (uporabniki OS X imate na voljo ISI Light Client.dmg).

Program se vam bo prenesel v mapo Prenosi; brskalnik vam lahko ponudi tudi možnost, da sami izberete mesto datoteke na vašem računalniku. V tem primeru boste za odpiranje programa odprli mesto, ki ste ga sami izbrali za prenos programa.

Izberete, kam želite datoteko shraniti, in kliknite gumb Shrani.

Datoteko zaženete z dvojnim miškinim klikom na ISL Light Client.exe.

Čez nekaj časa se vam bo pojavilo naslednje okno:

Če smo z vami v stiku, vam bomo posredovali številko seje, v nasprotnem primeru pa izpolnite obrazec v točki 2.

2. Izpolnite obrazec

3. Počakajte da vas kontaktiramo

Vaš zahtevek bomo prejeli in v najkrajšem mogočem času stopili v stik z vami ter vam posredovali številko Session code.
To številko vnesete v označeno polje, nato pa kliknete na gumb Join.

Tako bomo skupaj gledali na vaš zaslon, skupaj premikali miško (mi bomo imeli dostop do nje samo, ko boste vašo 5 sekund pustili na miru), in uspešno popravili zadevo 🙂