Za zaposlene

> FAQ | pogosto zastavljena vprašanja


Zaradi bolj kvalitetnega izvajanja študija na daljavo, vam svetujemo, da redno preverjate ponujene delavnice in webinarje, ki jih za vas pripravlja Center UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu: https://digitalna.uni-lj.si/delavnice/


> Oddaljena pomoč zaposlenim
Zgodi se, da se vam na računalniku doma pojavi težava, ki je ne znate rešiti sami. V tem primeru vam omogočamo pomoč preko oddaljene povezave, kjer se povežemo na vaš računalnik in z vami skupaj rešimo težavo, ali vas vodimo čez proces.

Moj računalnik – ime računalnika in inventarna številka

Od zaposlenih včasih želimo pridobiti tudi podatek o imenu računalnika in inventarni številki. Inventarna številka je številka na sivi nalepki z barkodo, oblike OS######## ali DI########.

Ime računalnika (operacijski sistem Windows) pa boste pogledali v vašem računalniku:

  • Pritisnete na tipkovnici Windows tipko
windows_button
  • V polje za iskanje začnite tipkati Sistemske informacije in odprite aplikacijo
sistemske informacije
  • Sporočite nam ime PEF######, kjer piše “Številka sistema”
sistemske informacije